我从未爱过这个世界,它对我也一样。

——“GO!”
——“I'm not leaving you again!”
你对她撒了一个此生无法弥补的谎言。

——“Goodbye,Shaw.”
——“Where is Root?”
全世界都是你,但是你已没有了踪迹。

——“Admit it,you worried about me.”
——"Sorry,Root.That,just isn't my thing.”
我不流泪不感伤,你这个人,非要让我学会一些我不擅长的事情。

——“Tell Shaw I was touched she came back to look for me.”
——"She wanted you to know that if you were a shape,you were a straight line.An arrow."
你是一条直线,一支勇往直前的箭。此生,只为一个人回过头。

评论 ( 1 )
热度 ( 33 )

© 靖知秋 | Powered by LOFTER